Taze-Anne28 ben de ogremtenim ama ogle arasinda veya tenefuste sagim yapiyorum elektrikli pompam var sadece 10 dakika suruyor iki gogsumu de sagmis oluyorum. Anasinifinin buzdolabi var orda buzluga atiyorum ayda 1 de toplu olarak onlari eve goturuyorum 2 aydir bu sekilde ve ise basladigimdan beri sutum daha da artti o yuzden sagmak zorunda kaliyorum cok doluyor dayanamiyorm. Siz de is yerinizde idare yer ayarlarsa sagim yapmanizi oneririm. 7 saat uzun bir sure, hem gidince 2 gogsu birden bebek bosaltamayabilir tek gogusle doyabilir o zaman diger gogsunuz mastit fln olabilir ona dikkat edin