Merhaba hanımlar oğlum 14 aylık uykuda ağlıyor. Şu ara kendi başına yemek istiyor ki ben izin vermiyorum. Mahfediyor cunku her yeri. Bide çekmeceleri boşaltıp dağıtıyor. Engel oluyorum acaba oğlum çok engellendiği için mi uykuda ağlıyor? Bir de duygusal bir çocuk olduğunu söylemişti doktor, içli içli ağladığı için. çocuklarında bu durumu yaşayan var mı?