Kakasini yaptiktan sonra sert degil yumusaksa doktorlar buna kabiz demiyorlar. Dun bu konu ile ilgili hastaneydim doktorumla gorustum. Gaz cikaramiyorsa, karni tas gibi sertse, emdiktrn sonra kusuyorsa ve durmadan agliyorsa mesela, bu gibi durumlar varsa doktora goturup lavman yaptirabilirsin. Onun disinda her bebegim tuvalet yapma duzeni farkli oluyor. 5-6 gune kadar normal hatta 10 gune kadar bile normal karsilayabiliyorlar. Ben her sabah 1 cay kasigi saf zeytinyagi veriyorum ayni saatte. Sen de istersen verebilirsin. Ikinmasi da yuksek ihtimal gazdandir.