Emine66 Doğum yapalı 6ay oldu 5aydir şiddetli kabızlığım var gecmiyo yaşayan varmı bu süreci nasıl atlattiniz acaba
Madina95 Emine66 ben ✋🏻 5 ay oldu doğum yapalı hala var,haftada 1 kez duphalac içiyorum biraz rahatlatıyor
Taze_annecik Emine66 krem kantoran yağı kullanın ve oturma banyosu yapın gunde3 defa yediklerinize dikkat edin ilerlemeden