zrnovz korkmayın siz korkmucaksınız ki o bebek iyileşecek, grip ilerlemeden şırıngayla açın burnunu inanın korkucak bişey yok resmen 1 aydır şırıngayla temizliyorum ben aspiratörle çekmiyorum hemen hızlıca şırıngayı basın kaldırın çocugu sırtına hafifce vurun bogulma olayı felan olmuyo inanın kolay yani sonradan rahatladıgını görünce keşke daha önceden yapsaydım diceksinşz