Tecrübeli anneler bebisler geldikten sonra ne zaman adet duzeniniz normale döndü. Bebeğim 4 aylik sezaryen ile doğum yaptım lohusaligimda uzun surdu. Simdide bir erken oluyo bi normal bi az oluyo bi cok. Gecen ay hem erken oldu hem çok fazla oldu hem 10 gun sürdü. Normal mi boyle olmak ya. Ne zaman duzene gircek bu durum. Simdi de bekliyorum hala olmadi icten ice de korkuyorum. En fazla ne kadar gecikme yasadiniz siz kac gune kadar sakin kalmaliyim. Bana bi fikir nolur.