15 aylık bebeğim 1aaatır ağlıyor. Sadace battanıye ile salkayınca susuyo uyuyo. Yatırınca ağlıyor. Annmlerseyız memeden ayırdım normalde yanımda yatarak uyuyordu. Eğer oyle uyumazsa bebek arabası ile uyuyordu. Burda uyumuyor. Sizce neden olabilir. Biraz hasta öksürük ve burun akıyor. Bn napacm nasıl uyuyack 😑