Merhaba hanımlaar🌸 Taşınmaya aniden karar verdim bi ev bulduk 2 yıllık bina çok güzel her şeyi tek sorun hava boşluğuna bakan oda var ama ışık alıyor ve çok temiz o boşluğu bile inceledim, sizce bi sorun olur mu yatak odasını zaten hep karanlık kullanıyordum. İkincisi eşim son gidişinde mutfakta gider kokusu vardı dedi. Bu kadar yeni ve güzel bi evde neden olur acaba bulaşık makinesi yeri vs açık olduğu için olabilir mi bu konularda bilgili annemiz var mıdır ? 🌸