Kızlar ben 2 gün önce bi deli cesareti saçımı hem boyattim hemde kısacık erkek model gibi yaptırdım bu akşam dus aldım sonra eşimin sac tarağı ile fon makinasını tara gibi yapıp ısı verdim ama saçımın sadece sol tarağı hafif uzun oda tepeden yanlar kısa ama beceremedim nasil yapabilirim fon etkisi olmalı yada masa hangi tarağı kullanamliyim sizce birde bana taktik verirmisiniz veya izleyip kendinize uyguladığınız video varmı