Benim kızımın yumurta ve süte alerjisi vardı 1,5 yasından sonra yavas yavas vermeye basladım fakat en basta vermedğim icin cok tatlarını bilmiyor ve yemiyor o yüzden bende kek kurabıye tarzı seylerin icine katıyorum.Sağlıklı olsunlar da kiloları hic önemli değil😌