Merhaba biz 17 günlük olduk bebeğime ilk zamanlar çok kundak yapmadım kundak yaptığımda hemen kollarını çıkarmak istiyor çok kasıyor morarıyor:( normalde de kendini aşırı kasıyor bu normal mi bazıları gazi var diyo ama gaz çıksa bile gene yapıyor yapinca morariyor sanki zorla kakasini yapiypr gibi ama kabizda degil gune baya bez degsyoruz birde yetişkin insanlar gibi sanki yeni uykudan uyanmış gibi kollarini aciyor kafasini geriye ayip geriliyorr bunlar normal mi