Ars0807 Daha 4. Ayına bir haftası varken bebegim birkaç gündür çığlık cığlığa evde etrafımdakiler bu çocuk cabuk konuşur diyorlar sizce alakası var mı? Bu durum normal mi😅😅
Aselllll Ars0807 benım bebegımde oyleydı hıc susmadı cıglık atmayı severdi suan bır sesı var 1 mahalle öteden duyarsınız
Leylaa_ Ars0807 normla kızım 3 aylıkken başlamıştı simdi 5 aylık hala aynı masallah hatta onunla beraber bizde atıyoruz daha çok hoşuna gidiyor 😂😂
alimeninannesi Ars0807 hahah sizinki erken açılmış benimki yeni başladı çığlıklara ama çok eğleniyorum öyle güzel sinirleniyor ki😂😂 keyiften atıyordur annesi maşallah subhanAllah 😁