Hayirli akşamlar anne ve anne adayları size birsey danışmak istiyorum akıl fikir verin bana 38+1 hamileyim nasipse carsanbz sezaeyan dogunum var aksilik 2 senedir hasta grip olmayan bngzl sen son gaftaya inanilmaz derecede oksurugum var sanki ciğerlerimkeril cikacak oksurukken bebek karnimdzn çıkacak anliyacaginiz cigerkere indi doktora gittim asist diye bir ilac verdi. Bide evde bitki caykaru dogal seykzr yaplaya içmeye çalışıyorum ama gecmedi bn boyle nasil sezaryan olurum buna dikis dayanmaz ben perisan olurum oksururken dikişler hep patlar bu balgami nasil atarim bn iyice kirkutuyor beni