Leylaa_ Rozan evde 32 yaşında ki koca bebek horluyor suan horlamasından uyuyamıyorum peki o normal mi ? 😳😳
Elifinannecigi Rozan serum fizyolojik damlatıp aspiratör ile çek canım yine devam ederse doktora git mutlaka burun kanalları tıkanık olabiliyor
Elifnuronuk Burnu tıkanıktır annesi serum fizyolojik öneririm ben serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekiyorum rahat uyuyor benim bebeminde burnu çok tıkanıyor çünkü
Saziyersin Leylaa_ ay sesli guldum cok yaşayın çözüm mu ben yastığını bir sarsıntı sinirli bakınca geçiyor bu şekilde buldum 😀😀😀
Leylaa_ Saziyersin 😂😂 Sizde. Çok yaşayın yine başlıyor yaa çok yoruluyorum ne yapım diyor bende ne yapım kıyamıyorum 8 den sonra ise gidince uyuyorum