sare21 merhabalar. 5aydir süt diyetindeyiz ek gida dönemindeyiz şuan diyet açmaya başladık. diyet açarken bebegi kabiz olan var mı acaba. süt ürünlerinden mi yoksa ek gida döneminde olduğu için mi anlamdım. başka alerjilerimizde var mesela gluten açmayı denedik ona tepki verdi sulu kaka, kusma vücutta kabarma gibi. her besinde alerji başka şekilde reaksiyon verir mi bilgili anneler yardımcı olursanız sevinirim..
Mbal sare21 süt içiyor mu bilmiyorum ama çocuklarda kabızlığın en büyük sebeplerinden biri süt. İsterseniz kaynak paylaşabilirim.
Mbal sare21 o zaman ek gıdadan olabilir. Biraz fazla yesin benimki de hemen kabız olmaya meyilli. Daha bugün atlattık kabızlık. Bolca kayısı ve zeytinyağ tüketmeye çalışıyoruz. 😞
Mbal tgbmhr aynen. Yaşını bilmediğim için bebeğin süt diyeti açmanın son basamağı süt içmek. Belki o aşamaya gelmiştir diye sordum.
tgbmhr alerjil besin kabızlık yapmaz aksine ishal, mukuslu , gürültülü, fıskırır tarzds köpüklü kakalar olarak sonuç verir. bebişinize biraz fazla su içirirseniz kabızlık sorunu ortadan kalkabilir. inş alerjinz geçmiştir
sare21 tgbmhr gluten açmaya çalıştığınızda söylediğiniz gibi sulu kaka kusma falan yaşadık. hemen kestik acaba dedim her besinde başka belirti mi verir. kayısı zeytinyağı falan veriyorum ama kakasini sert yapiyo