Aramıza hoşgeldin ☺️
Geçenlerde bende post açmıştım benimki de çok kalkmaya çalışıyor kollarından tutup kaldırınca gayette güzel oturuyor daha 3 ay 24 günlük 1 hafta sonra 4. Ay kontrolümüz var eğer doktorumuz izin verirse yavaş yavaş destekli oturtmaya başlıcam.
Bu arada çok baktım bebekler ne zaman oturur diye kimisi 6 aydan önce olmaz diyor kimisi 3. Ayda başladım diyor ama bi doktorun makalesinde aradığım cevabı buldum zamanı yok bebek size oturmaya hazır olduğunu gösterecek o zaman ona yardım etmeye başlayabilirsiniz diyor