Elfbc Merhaba, oğlum 7 aylık ek gıdaya geçişimiz biraz zor gidiyor. Tatsız tuzsuz şeyler yemek istemiyor yediği bir iki tane şey var sadece. Yaptığım mamaları sevmiyor ve yemiyor. Bu süreçte benzer şeyler yaşayan var mı nasıl atlattınız ?
614408eoa Elfbc cok normal tadım dönemi zatn bacm sakın ısrar etme nefret etmesin günde bir defa ek gıda ver yvaas yvas alısacak buda bi gecis dönemi aklında olsn gececek
hllglck Elfbc bizimki de tam 7. ayına girmişti dişten dolayı 3 gün ateşlenmişti hiç birşey yemedi. Ya ağzını kilitliyordu ya da puuuu yapıyordu. Bu tam 3 hafta sürdü ama bıkmadan usanmadan her gün keyifli zamanlarında teklif ettimama sonuç hüsran. Bir haftadır yemeye başladı yarın 8 aylık olacak inşAllah. Tatsız tuzsuz diye düşünmeyin ztn onlar tuzun tadını bilmiyorki önüne koyduğumuz hiçbirşeyin tadını bilmiyorlar o yüzden alışmaları gereken bir dönem sabırla karşılıyoruz. Bize hiç tadını bilmediğimiz bişeyi vermişler gibi düşünün reddetmeleri çok normal. O yüzden asla zorlamayın keyifleri gelince gerçekten yiyorlar. Bir de keçiboynuzu özü ve karadut özü iştah açıyormuş. Bizim de kargomuz bugün geldi. İkisinden de günlük birer çay kaşığı vereceğim bakalım. İnşAllah sizinki de yemeye başlar. 🤲🏻
azra1616 Elfbc benim kız pirinç lapası yaptım içine mandalina suyu biraz katı oldu reklamları açıp yedirdindim bilginize
Elfbc 614408eoa yok ısrar etmiyorum ama ne yapsam yemiyor çorba yapıyorum kahvaltı veriyorum hiç sevmiyor ağını bile açmıyor :(
azra1616 Benim kızım 8 aylık olucak 1 hafta sonra hiç yemiyor diyemem ama mama olarak ne sever de alalım bilemedim
Elfbc hllglck benim oğlum ek gıdaya başladığımızdan beri hiç yemiyor. İlk tadımlarda da istemiyordu şimdi çorbalar yapıyorum kemik suyuna kahvaltı mamaları hazırlıyorum pekmez yumurta bebek ekmeği lor peyniri vs çeşitli şeylerle ama istemiyor. Bugüne kadar tek yediği şey tarhana oldu onun da tuzu var biraz diye tahmin ediyoruz. Bende zorlamıyorum diş sancıları da var çok salyası aklıyo ve bulduğu her şeyi ağzına sokup damağını kaşımaya çalışıyo :( inşallah yer genelde 8. Ayda başlıyorlar diyorlar ama inşallah bizimki de başlar
Elfbc 10sare benim oğlum verdiğim hiç bir şeyi yemiyor tadımlarda da yemiyordu bir denerim mamayı da teşekkür ederim
hllglck Elfbc merak etmeyin bizim tadım ayımız da güzel geçmedi zaten. Şimdi maşAllah bir haftadır yemeye başladık bakalım. Ama ben blw yapıyorum kendi yemeyi daha çok seviyor. Bi de önlük sevmiyo bizimki hep önlükle ilgileniyo onu da takmıyorum. Bazen yerde yediriyorum mama sandalyesini de pek sevmiyor. Size de öneri olsun 🌸
10sare Elfbc Bebişin karnını ayak altını ılık. Zeytin yağı ile ovalayın hafiften karnı sertse oda yedirmez
hllglck 10sare Bebeklik diye site var cnm ordan aldım. Bu çocuk aç, bırak kendi yesin, acıkınca yer kitaplarının yazarı olan hande kaşkaş ın sitesinden aldım.