Eea Ücretsiz izne ocak 2019 da basladim parçalı olarak 2 sene kullanmak istyorum tam 24 ay olunca mi biter iznim yoksa iznin basladigi tarihten sonra 24 ay mı bilen var mi arkadaslar
Melek7 Eea tam bi fikrim yok idarenizle görüşün ya da milli eğitimi arayıp bilgi alabilirsiniz ama bence toplamda 24 ay olması gerekir aradaki boşlukları saymamaları lazım..
FeriDeniz Eea parçalı olarak derken hocam? Yaz tatilinde maaş almak için mi soruyorsunuz? İzin dilekçenizi yazarken kullandığınız ifade nasıldı?
xbusrax Eea dogum yaptiginiz tarihten itibaren 24 ay izin suremiz. Kac ay kullandigimizin ya da parcali kullanip kullanmadigimizin onemi yok. Mesela ben 19 kasim 2018de dogum yaptim 19 kasim 2020 ye kadar izin kullanabilirim.
Mervi Doğumdan sonra 24 ay diye biliyorum. Ama siz idarenize sorun bence en net bilgiyi onlar verecektir.
matmazel Canım ben de ücretsiz izindeyim. İki parça olarak kullanacağım. Bana dilekçe yazdırdılar tarihleri de kendileri hesapladılar. Ama durum şöyle kaç ay kaç gün istiyorsan ona göre başlıyorsun. Mesela benimki pazartesi başlayayım diye küsüratlı oldu biraz. Bir de öğretmenler tam bir yıl ve üzeri ücretsiz izin aldıklarında il kadrosuna düşüyorlarmış. Ben o yüzden 11 ay aldım.
Eea matmazel bnde 4 ay aldim haziranda baslayacagm eylulde 10 ay ayrilacagim memurlar nette okudum da izin basladigi tarihten 24 ay sonra bitiyormus paçali almak degistirmiyormus bnm basladigimda 2 sene dolmus olacak o zaman ocak 2021 de ama 24 ayın tamamini kullanmis olmayacagim ordaki bilgiye göre 😕
leylaa matmazel Tam bir yıl derken toplam değil sanırım kesintisiz 1 yıl olursa değil mi? . Ben de parçalı 1 buçuk yıl almayı planlıyorum da.
Eea FeriDeniz evet şubattan hazirana kadar yazmistim bitecek iznim parça parca alınca kendim hesaplamistim 28 aylıkkn baslayacaktim ama sanirim öyle olmuyormus
xbusrax Eea yok oyle olmuyor hocam. Dogumdan itibaren 24 ay. Isterseniz bunun tamamini kullanirsiniz isterseniz 10 ay kullanirsiniz farketmiyor. Ama dogum tarihinden itibaren 24 ayı aşamaz izin suremiz.
Eea xbusrax gercekten mi 13 kasım 2018 de dogum yaptim o zaman 13 kasim 2020 de baslayacagm saolun hocam
Arife xbusrax peki yarim donem calisip tekrar izin kullanabilit miyiz ben 3. Senem sozlesmeliyim bu yazin sanirim es durumu verecekler okuluk uzsk gorevlendirme verirleerse diyelim ki yarim dobem calistim ilk ucretsiz iznimi sonra kullanabilir miuim
minimu Meslekte 5 yılını tamamlamış bir öğretmen ,ilk çocuğu için 1 kez ücretsiz izine ayrılıp 24 ayı doldurmadan iş başı yapmışsa , ilerleyen yıllarda o 24 aydan geriye kalan ayları ikinci çocuğu için kullanıp ücretsiz izin alabilir mi ?