Bu bebelerin her ay bir şeyi çıkıyor. Büyüme atakları, dişleri, aşı huzursuzlukları vs vs. Hayır kaç yaşına kadar böyle gidecek bu ataklar bi sonu var dimi 😂 çünkü ben bu 11. Ay atağından yıldım (kronolojik 11 düzeltilmiş 9,5 aylığız) benim kızlar hangi ayın atağını yaşıyorlar şu an bilemiyorum ama benimde ataklara girmeme çok az kaldı 🥲