Mervesade bugüne kadar çevrenin dediği hicbirseyi yapmadım iki kızımı da doğar doğmaz ince giyinmeye alıştırdım çünkü doktorumuz üşümek değil terlemek ve mikrop hasta eder der hep gecen kış dışarı çıkarken bile kızımın altına asla külotlu çorap giydirmedim bana göre çocuğa eziyet etmek asla iki kat giydirmedim giydirmem de sapla eldiven hiç takmadım sadece kışın yağmur yağarken dışarı çıktığımızda takardim bana çok laf eden çevrem şimdi ne nazar iyi yaptığımı söylüyor onlara kalsa çocuğu sarıp sarmalamam pişirmem gerekiyordu