Merhabalar, acil tavsiyelerinizi almam gerekiyor. Bebeğim şu anda 8 günlük ve 8 gündür 2 saatte bir uyandırıp emzirmeye çalışıyorum fakat bizimki kafasına göre takılıyor. Genel olarak daha fazla uyuyor ve 2 saatte uyandırmaya çalıştığımda uyanmıyor, beslenmiyor. Doktora gittim çok kişiye sordum 2 saatte uyanması gerektiğini söyledi. Ama ben ne yaptıysam olmuyor. Sizin başınıza böyle bir şey geldi mi ne yapmam gerekiyor? Ya da o ne zaman uyanırsa o zaman emzirsem ne ile karşılaşırım?