Kızlar iyi akşamlar. Belim ve kasıklarım adet olmuş gibi ağrıyor. Özellikle belim çok kötü. Bulantım var. Adetimede 7 gün var.Devlet hastanesine acile gittim kadın hastalıklarına benziyor dedi ve bakmadı. Kadın doğum hastanesine gittim gebelik yok diye bakmadı. Ne yapıcam nereye gidicem şaştım kaldım.