Ozgekarakoc Kızlar 1 yaşında kızım var bu aralar ikinci bebek fikri var sürekli kafamda bir yandan da saçmalama diyorum çocukları arasında az yaş farkı olan anneler nasıl yapıyorsunuz zor oluyor mu çok
Badem Ozgekarakoc ilk zamanlar aşırı zor oluyor şöyle söyliyim suan oğlum 3 bucuk kızım 2 yaşında yeni yeni nefes almaya başladım ama artısı da çok var
Merve-miray Ozgekarakoc Bence kızınız 3 yaşasın öyle yapın. 2. bebek doğunca 3.5-4 yaşında olur zaten
Ozgekarakoc Badem bilemedim zaten kızımdan dolayı evdeyim sürekli şimdi diyorum yaş farkı bıraksam sonra yine eve takılıp kalacağım ikincisinde bari diyorum çıksın aradan. Kızım da rahatsızlık var ses teli felci bu yüzden de diyorum ikinci çocuğa hiç yaklaşmasam mı
Ozgekarakoc Merve-miray evet aslında normalde düşüncem 3 yaşına gelince hamile kalmak niyeyse bu aralar kafam da böyle bir düşünce var
Hilal1907 Ozgekarakoc ilki 27 aylik ikinci 7 aylik gebeyim cok zor geciyor yedirmesi icirmesi hamilelik psikolojisi kucak istemesi anneye daha duskun oldugu zamanlar. İlkinde hissetmedigim agrilari ve yorgunlugu hissediyorum simdiden pertim dogunca napicam kestiremiyorum.
Ozgekarakoc Hilal1907 evet ya destekçi birisi varsa kolay iki çocuk ama yoksa zor olur olan anneye oluyor sanırım
Dnacar83 Ozgekarakoc benim bebegim 9 aylik karnimdada 2 bucuk aylik bebis var kafati yiyecem nasil ikisine bakacam diye nasil ikisine ilgi gosterebilecem napacam diye kucagimdaki cok kucuk cunku