Ucansupurge benim oğlumda da vardı alerji süte ve yumurtaya çıkmıştı 3,5 aylıkken teşhis kondu bende süt ve süt ürünü,yumurta içeren şeyler yemiyodum.Kek,pasta börek abur cubur her şeyi kesmiştim.Dışarıda yemek yiceğimizde ya da eve sipariş etceğimizde hep arayıp sorardık içinde ne var diye.Ama geçiyor Allah’ın izniyle 9 aylıkken yumurtayı açtık,şimdi 1 yaşına girmek üzere her şeyi yiyebiliyor çok şükür .Dikkat etmeniz önemli ileride alerjik astıma çevirebiliyormuş çünkü.Ama bakliyat ve kış sebzelerine anlam veremedim neden yasak olduğuna.Aaa bi de veganlar olmasa napardık bilmiyorum vegan bloglara,sitelere falan bakın vegan abur cuburları tüketebiliyordum.Etiket okumayı alışkanlık haline getirin.Burda arama kısmından da ararsanız bi kaç annenin tavsiyeleri de çıkıyor hatta ben de yazmıştım bi iki tarif