QueenMommm benim doğum sonrası su geçirmez bant yapıştırmıştı eve gidince banyonu yap demişti, bu bantların iyileştirme özelliği oluyor pansuman için 1 hafta sonra gel demişti, gittim bantı çıkardı pansuman yaptı ve tekrar kapatmadı böyle iyileşecek kuru tut sadece o önemli demişti. Hemen de iyileştiydi zaten.