Kızlar bebeğim 3 ay 2 günlük. Aslında baştan beri uykuyla hep bi sorunumuz vardı ama son zamanda düzelmişti biraz. Gece uykusuna geçtiğinde çok sıkıntısı olmuyor yine de gece uykusu daha iyi ama gündüz uyku adına hiç bi şey yok yine. Yapmayacağım dediğim her şeyi yaptım ayakta bile salladık artık uyuyor daha bırakmadan uyanıyor bi daha uyutmanın imkanı yok. Emzirirken de aşırı tepiniyor bi huzursuz anlamadım. Daha yeni koronayı da atlattı bebeğim bi hastalığımı var yoksa 4.ay uyku gerilemesini mi yaşıyoruz acaba? Hastalığı olmasın da önemli değil diyorum ama beni yoruyor. Uyku arkadaşı diyorlar bi şey de tutturamıyorum henüz tutmaması normal mi?