Martannesi12 74 cm 9200 gram . Ek gıdaya tam anlamıyla geçemedik . Üst üste diş çıkardığından epey sıkıntılı yavrum. Sizin bebeğinizde durumlar nasıl ?
Birranneee34 Martannesi12 mama ile mi besleniyor kilosuuu maşallah. Biz 14 aylığız daha yeni 9 kilo oldu
mustafayamaninannesi Martannesi12 kilosu 9.8 6 ay 20 günlük boyu 6. Ayda 70 cm di şuan bilemiyorum ek gıda ekşi yada tatlı olmayan şeylere daha yatkın meyvelerde özellikle yoğurt çok sever sevdiklerini harmanlıyorum bende yoğurtla bişeyleri yedirmeye çalışıyorum
Martannesi12 mucizemmavi Maalesef sadece mama . Sütüm olduğu halde meme reddi yaptı , 4.5 ay direndim ama sonra tamamen mamaya geçmek zorunda kaldım
Martannesi12 Birranneee34 Aslında tam tersine herkes zayıf diyor , anlamadım ki 7 aylık bebek 20 kg mı olacak . Şaşırdım kaldım .
Martannesi12 mustafayamaninannesi Ben de yoğurtla karıştırıyorum şu an . Aslında buharda da sebze haşlayıp veriyordum ama bu ara çok iştahsız
mustafayamaninannesi Martannesi12 buharda sebze ıspanak semizotu severek yedi balkabağı havuç patates vs karıştırdım bende napıyım hep ıspanak semizotu nereye kadar çorba olarakta biraz tarhana içiyor et sulu yaptım ona bayılıyor çocuk balkabağı havuç istemezmiş 😅
Birranneee34 Martannesi12 zayifff mi . Yok artik daha neler şaka yapıyor olmalılar . 7 aylık erkek bebek üst sınır 10 kilo kız 9.8 sizde sinirdasiniz nerdeyse
mustafayamaninannesi Martannesi12 dene canım dene benimki hmm hıııımm diye diye götürüyor ama sonrası artık et suyuna sebze denicek gibi hissediyorum çorba gibi yapıp tıkanıyor insan bide dişte yok daha
Martannesi12 Birranneee34 İnanın herkes zayıf ama olsun sağlıklı olsun da diyor , gerçekten de tosun değil ama normal bence
Martannesi12 mustafayamaninannesi Benim oğlum çorba sevmedi ama yine deneyeceğim . Bizim 7.diş çıktı 8 yolda ya
mustafayamaninannesi Martannesi12 ay ne güzel bizim diş yok o çorbaya da yoğurt kattım aaa bak onu atlamışım öyle hapır hupur yuttu 😅
Martannesi12 mustafayamaninannesi Ay canım öyle deme , mahvoldu çocuğum . Büyükken çıkarmaları daha iyi , böyle çok güçsüz oluyorlar . Ispanak ve semizotunu hiç yedirmemiştim onu deneyeyim ardından diğer tariflerine geçerim 😅 Var mı başka ek gıda önerin ☺️
Emzey KaderturanAlp ne güzel maşallah bebeğinize. Yorumlara bakınca acaba benim bebek zayıf mi diye düşündüm. Anne sütüyle besleniyor 2 öğün ek gıda. Ama çok iştahlı yemiyor maksimum 5 kaşık
Nuray23 KaderturanAlp Benim kızımda 26 Mart’ta doğdu. ☺️ 6aylik kilosu 8350 di. 7 aylık kilosuna baktiramadim biturlu gidemedim