Hanımlar yüklemeyin lütfen bebeğim iki haftadır hiçbir şekilde emmek istemiyor sütünü sağa kaşıkla içiriyorum bu arada beş aylık ne yapacağımı şaşırdım artık Şu an açlıktan ağlıyor sütüm bitti sağarken gelmiyor artık Kaşıkla içiyor sütü bir tek biberonla bile içmiyor ek gıdaya girmeli miyim sizce Dün gece kendi Yaptığım yoğurttan yedirdim bir çay kaşığı Şimdi de hızlı marketten havuç kabak balkabağı aldım yarın ek gıdaya başlıyorum zaten doktor beşinci ayda başlayacağız demişti beş aylık olmasına dört gün kaldı Gerçekten içime kurt düşüyor çok mu erken başlıyorum altıyı beklemeli miyim diye ama şu an çok ağlıyor açlıktan Ve emiyor