Kızlar çok gaz problemim var ama öyle düşündüğünüz gibi değil. Genelde hep gazlı bir insandım ama hamilelikte çok arttı doğum yaptım geçer derken daha da şiddetlendi. Doğumdan sonra ara ara kabızlık sorunu yaşadım suan yok ama yinede aşırı gazlıyım yani bu bir hastalık mı nedir nasıl geçer ne yesem oluyor bitmiyor. Başına gelen var mı? Bebeğimde benim gibi çok gazlı:(