13 aylik oglum var dili hep disarida yani kasitli dil çıkarmıyor sanki agzina fazla geliyormus dili resmen dilini cigniyor bunu daha oncelerdende bebekkende yapiyordu dilini kesfediyor falan diyordum ama buyudukce dahada arrtti neden olabilir acaba başına gelen varmidir