Canım öğretmen bacılar şimdi malum öğretmenler günü yaklaşıyor. Bende oğlumun mini mini birler öğretmenine hediye düşünüyorum.Oglu ile bir fotoğrafını çerçeve yapıp vermek istiyorum.Lakin fotoğraf istersem ayıp olur mu diye aklımdan çıkmıyor. Yani fotoğraf derken WhatsApp üzerinden atılcak ben çıkartıp çerçeve yapmayı düşünüyorum. Hele deyin bakalım sizce ayıp olur mu küstahlık olur mu istemem 🙄