Ben de bişey sormak istiyorum bu aralar pek iştahlı sayılmaz da diş de çıkartıyor kabızlık yaşıyoruz onnhes gün kadar kakasi çok düzensiz yaptığı Zaman çok zorlanıyor ve çok katı çok az … Son üç gündr ıkınıyor kıpkırmızı çıkıyor ama kaka yok çok üzülüyorum kayısı kaynattm içmedi zeytinyağı mesajı yptm karnına etki etmedi… Pazartesi günü doktora gdecez ama tecrübeniz var mı acaba yardıma ihtiyacım var ben de mi süt diyetine grsem ki