prenses10 Bence gitmelisiniz şu an bütün çocuklar da bu salgın var. Hepsin de öksürük adı da Krup..
açıklaması viral bir enfeksiyonun neden olduğu bir hastalıktır. Virüs, ses telleri ve soluk borusunda ödem oluşmasına yol açar. Ödem hava yollarını daraltarak nefes alıp vermeyi zorlaştırır. Krup hastalığı olan çocuklarda kaba, havlamayı andıran öksürük ve nefes alma sırasında sesli, tiz bir ses vardır…
Benim 2 çocuğum da öksürüyordu evde ki hiç bir bitkisel şey işe yaramadı götürdük röngen çekildi ikisinin de ciğerini enfeksiyon dalamış dedi😒 birine 2 antibiyotik diğerine 1 antibiyotik verildi. Yani muhakak gidin hastane dolu evet ama bütün çocuklar da aynı şikayet var bitkisellik değil siizn ki de antibiyotiklik olabilir..