Kızımın bezini değiştiriyorum ve bu tam bir işkence haline dönüştü artık böyle değildi son 15 gündür böyle yapıyor anlamıyorum asla bezini bağlatmak istemiyor kaçıyor😣peşinde dolanıyorum bi şekilde yatırıp bağlıyorum bukez de ağlıyor canı acıyo tutmaya çalıştığım için artık bezini almaya korkar oldum hep bi savaş halindeyiz sizde durumlar nasıl hep böyle mi devam edecek 14 aylık bu arada .