Ipekada34 Berentelli çeyrek tabikide kızıma ben de çok istedim altın künye ama malesef satınca bi kârı yok bende gümüş yaptırdım kızıma altından da bi farkı yok herkes altın biliyo çok da iyi yapmşm valla çeyrek en güzel en kârlısı
Ipekada34 Berentelli valla 150 miydi 180 miydi o civarlarda biseydi 4 ay önce yaptırdım ateşsilver instagram hesabından garantili ürün hatta [url=https://www.hizliresim.com/bpv45ji][img]https://i.hizliresim.com/bpv45ji.jpg[/img][/url] Ailemde herkes altin olarak biliyo altından bi farkı yok solma falan yapmadı suya girebilir dedi yani banyo yaptırırken çıkarmaya gerek yokmuş memnunum
Elmas_sultan Berentelli valla ben kıza takılan para ve altınları topladım gittim burmalı altın zincirden aldım hepsine. Şimdi ben takıyorum ama ilerde o ne isterse ona ondan alacagım. Benimki sadece tavsiye 😇