Bebeklianne Kızlar evde test yaptım ya ama bu şekilde çıktı sizce hamile miyim https://resimyukle.link/i/4N8aUo inşallah doğru yuklemisimdir fotoğrafı
Bebeklianne nilimmm evet gecikme yaşıyorum şu an . Test bozuk değil aslimda ben idrarı çok damlattim galiba ama ikinci çizgi çıkmis pozitif gibi ama umutlanmak da istemiyorum
Pinar_04 Bebeklianne aynen olabiliyor tekrar yap verilen miktarda damlat hayırlı olsun çift çizgi ama yine yap istersn