Kızlar bugün başladık eşim şimdi sab 15 damla biberondaki sütün içine koydu verdik birde sabahta biagaia 5 damla vercekmişiz. Doğrumu? Ben bilmiyorumda eczaneci demiş. Birde bu damlalar bitene kadar kullanılıuormu? Belli bir süresi var mı örneğin 1 ay kadar