İkiz kız bebeklerim var. Dün 3 ay kontrolüne farklı bir çocuk doktoruna götürdüm. Vajinasında yapışıklık olduğunu söyledi. Östrojenli bir krem yazıp cerrahiye yönlendirdi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Nasıl bir yol izlediniz? Çok çeşitli uygulamalar var bu konuda. Kimi önce krem veriyor, kimi hemen cerrahiye açtırıyor,kimi hiç müdahale edilmemeli diyor.kime inanacağını şaşıyor insan.