Merhaba herkese bugün kovıd olduğumu ogrendım ama sadece bı bas agrım var başka hıc bıseyım yok bugün ılac getrdıler favira dıye bır ılac sızce kullanmalılıyılm aranızda kullanan yada kullanmayan yan etkı görenler varmı cevap verırsenız sevınırım çok açıl