Merhaba.. bebeğim doğduğundan beri gözü akıyor doktorum göz yaşı kanalı tıkanıklığı var dedi.. masaj yapıyorum çay sürüyorum doktorum bu şekilde önerdi ama şuan 3,5 aylık 4. Aya giricez 10 gün sonra yani ne yaptıysam geçmiyor siz yaşadınız mı böyle bişey nasıl oldu nasıl geçiyor bu süreç 🥺