Aselinannesi35 Namehmet bizimde aynı çapak yok ama sadece gözyaşı akıyo devamlı masaj yapıyoruz devamlı
Minikprensannesi Namehmet anne sütüyle sil iyi geliyor doktor bana yapma dedı ama ben yaptım geçmişti bi ara burnunada sıkıyordum hapsuruyordu serum fızyo da kullanıyorduk çok etkisini görememiştik megersem biz yapamıyormusuz 😌