Bebgim 2 bucuk aylik emzik verirsem beni emeyi birakir mi karni tok oldu halde bile emmek istiyo vermeyince basıyo yargaraýı napicagimi şaşırıyom bide kakasını kendi yapmiyo 40 cikana kadar kendi yapiyodu 40 cikti yapmama basladi ben yaptiriyorum bide her gun mu yaptirim kakasını yoksa bi gun durup bir gun mu yaptirim anne sütü alıyo kendi kendine yapmaya ne zaman başlar ?