Emineyigt Merhaba anneler bebgim 5 aylik anne sutuyle beraber mama da veriyodum bebegime ama sütüm komple kesildi artik sadece mamayla besliyorum sorum şu aranizda sadece mamayla besleyen anneler varmi nasil ne sıklıkla besliyosunuz kac ölçek koyoyusunuz
e1if Emineyigt ben de şuan sadece mama veriyorm 6 14 günlüğüz. 3 4 saate bir 120 cc150 cc veriyorm, zaten açıkınca belli eder
mavilimor Emineyigt 2 saate bir 90 içiyordu. Normalde doktor 4 saatte bir yapın dedi ama az az sık besleniyordu
Busetmr 20 günlükten beri mamayla besleniyor malesef maşallah kilosu sağlığı iyi çok şükür 120 ml le 150 arası ben hep veriyodum 3 saatte bir bizimki biraz zor doyuyodu bazen iki saat bile olabiliyordu