Merhaba kızım 17 aylık her diş çıkarmamızda çok fazla ishal durumumuz oluyor, bu sefer 3 tane birden geliyor günde 11-12 kere bez değiştiriyorum ve beline kadar, iştahı iyi ama bu durumda doktora götürmem gerekli mi susuz kalmasından kormuyorum. Suyu aman aman tüketmiyor çünkü. Ben mi abartıyorum acaba?