Seymacr aynen, 4. Ayda bu kadar olmamıştı. Artık algılar tamamen açık, uyutulacağını da anlıyor. Artık eee eee piş piş yapmaktan pertt oldum :) sürekli ilgi, hareket. Aktivite yapıyoruz hem baba hem ben oyalıyoruz, oynuyoruz. Artık esniyor, gözleri ovuşturuyor. Sakinleştirip, loş oda, uyku rutini diyorum yok bana mısın demiyorr :) uzun uğraşlar sonucu dalıyor dalmasına da emmek için uyanıyor geceleri sürekli.