Cereneren3 merhaba benimde bebeğim 1 buçuk aylık sadece mama ile besleniyor ve benim bebeğim sürekli kusuyordu , mama içiyordu ama 3-5 dakıka sonra hepsini kusuyordu ağzından burnundan geliyordu ama sonra doktora götürdük ve doktorumuzu bize dediği şu 2 buçuk saate bir besle midesi tamamen boşalsın ve açıksın ve ben not alarak 2 bucuk saate bir mama verdim hem kusması durdu çünkü midesini boş olunca çıkarmıyor hemde daha iyi doymaya kilo almaya başladı isterseniz sizde deneyin