17 aylık kızım. Geceler 637282 kez uyanıyordu . Son 1 haftadır da günde 60-70 kez emmek istiyor . Ayrıca uykuları çok azaldı . Doktoru ile konuştum 3 mg yarım tablet şeklinde 10 gün kullanalım. Bunjnşa çözemezse bağlanma da sorun olabile destek alırız dedi. Sorun şu ki bugğn 3. Gece uykuları daha da kötüleşti. Acaba ilerleyen günlerde düzelir mi? (Doktoruna bu gecey de atlattıktan sonra yazacağım tecrübeli annelerden fikir almaya ihtiyacım var )