Direniyorum 7.aydan 11.aya kadar biz de öyleydik malesef.
Saat başı uyansa şükrederdim. 15 dk da bir ağlıyordu. Artık psikolojik olarak kötüye gidiyordum. Sürekli ben de ağlıyordum.
Sonra doktora götürdük. Bir sürü tahlil yaptı ve sonuç hiçbir şeyi yok, sadece alışkanlık yapmış dedi doktor. Tek ilacınız sabretmek dedi. Dedim ki uyku için bir şey yok mu hocam gerçekten iyi değilim artık.
Gülmüştü doktor. Merak etmeyin geçici bir şey dedi ve çok şükür 11.ayda bitti gitti.
Merak etmeyin geçecek. Allah yardımcınız olsun inşallah.