Oslemm 3 aylık bebeğim grip oldu ne yapmamı önerirsiniz burnu tıkanıyor sürekli serum fizyolojik yapıyorum başka ne yapabilirim
Nkahramanatas Oslemm benim de 4 aylık kızım grip oldu önerileri takip ediyim ben de geçmiş olsun bu arada
kranKolataKodaba Benim bebeğimde 3 gündür. grip aferin şurup içiriyorum ve deniz suyu ile burnunu acıyorum daha iyi bugün deneyebilirsiz
Duyguarasmert Buhar makinası 👍 bebekli eve şart benimde bebeğim agır bi şekilde grip oldu ilaçsız baya toparladı buhar sayesinde