Aynur13 Yavrumun bütün düzeni değişti aşırı huysuz ilk önce aşıdan zannettim calpol verdim aslında rahat uyudu ama kustu onuda sonra atak haftasına girdiğimizi hatırladım ve ilaçları rafa kaldırdım tahmini 15 gün sürüyor diyorlar kaldı 12 günümüz ama nasıl geçicek bu günler bilmiyorum sizde durumlar nasıl neler yapıyorsunuz daha keyifli geçirebilmek adına
Elifyankii3 Aynur13 sabırlı olun zaten 2 aylık bebeğin çok düzeni olmaz. Ben De şuan eskiye bakıyorum ve keşke saha sakin olup o anların tadını çıkarsaymışım diyorum özlüyorum o zamanları. Onun büyümesi için bunlar olması gerekiyor maalesef bom bol öpün sevin geçicek ve daha zorlarım da olcak
My4253 4.ay atagindayiz.Oglumun biri nerdeyse uyumuyo,uyusa bile 20-30 dk sonra kalkıyor.Uykusuzluktan sürekli ağlıyor,huysuzlasti iyice.Diger oğlum kucaktan inmek istemiyor,o da huysuz oldu.. Kafayı sıyırmak üzereyim.Allah yardımcımız olsun inşallah
Aynur13 My4253 aynı şeyler var bizdede uyurken sürekli sallanmak istiyor emmeyi çok sever ama emerken bile ağlıyor artık sürekli hoplatıp kucağımda taşımaktan kollarım acıyor artık inşallah geçicek bu günlerde
Aynur13 K1234 5.haftada bi atak var sizinkisi o olabilir o daha kısa sürüyor 3-4 günde geçiyor o dönemde benim bebeğim sürekli emmek istiyordu sürekli kucağımdaydı bu atak döneminde de sürekli ağlıyor uyanık olduğu süre boyunca ya zıplatıcaz ya da kucakta dolaştırıcaz emmek desen bi savaş halini aldı uyurken sürekli sallamak zorunda kalıyorum uzun uykular haram oldu
Aynur13 Eses20 ilk defa aşırı huysuz olunca uykusundan ağlayarak uyanınca sağlık ocağındaki ebemizde huysuzluk yapınca ver diyince vermiştim ama bidaha töbe kusturuyor yavrumu hemde dediğiniz gibi olduğunu öğrendim
yamaccntrk Benim oğlum da 2 ay 13 günlük bügün 3 gündür meme emerken çok zorlanıyorum çok üzülüyorum eğer anne sütünü bırakırsa ama asla pes etmiyorum biraz emiyor sonra bırakıyr ağzına sıkıyorum az daha emiyor 😞 başka napabilirim yardımcı olun kızlar 😞😔
Aynur13 yamaccntrk ben daha sakin ortamda karanlık ortamda emziriyorum daha kolay oluyor yoksa dediğiniz gibi memeyle boğuşuyor ama korkmayın bu süreç geçici inşallah sabırlı olmak önemli tabi
Aynur13 yamaccntrk inşallah sürekli böyle olan bebeklerin annesini daha iyi anladım gerçekten Allah yardımcımız olsun